FAQ
- Jaki jest status mojego zamówienia?
Otrzymasz powiadomienie po każdej zmianie statusu na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. - Jaki jest numer nadania paczki?
Informacje o przewoźniku oraz numerze paczki otrzymasz na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. W przypadku przewoźnika InPost powiadomienie otrzymasz również w aplikacji mobilnej przewoźnika. - Jak mogę anulować swoje zamówienie?
Zamówienie można anulować poprzez wiadomość mailową na adres kontakt@capitaldelamoda.pl . Jeżeli Twoje zamówienie ma status “zrealizowane” nie ma już możliwości anulowania zamówienia. W takim przypadku pozostaje ewentualny zwrot. - Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
W przypadku anulowania zamówienia przez sklep, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres kontakt@capitaldelamoda.pl, ponieważ każdy taki przypadek rozpatrujemy indywidualnie. - Czy będzie dostępny dany model?
Regularnie uzupełniamy rozmiary oraz dane modele. W celu otrzymania powiadomienia zapisz się na listę oczekujących pod produktem w “powiadom o dostępności”. - Jakie są dostępne metody płatności?
Dostępne metody płatności znajdziesz w stopce strony “Formy płatności“ - Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
Tabela rozmiarów znajduje się pod każdym produktem. Pod produktem dostępne są również wymiary modelki. - Co zrobić jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?
Masz prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni kalendarzowych. - Co zrobić aby zwrócić produkt?
Cała procedura zwrotu opisana jest w stopce strony w zakładce “Zwroty i reklamacje“. - Czy mój zwrot już dotarł?
W celu zweryfikowania statusu sprawdź tracking u Twojego przewoźnika. Kiedy środki zostaną zwrócone otrzymasz powiadomienie e-mail. - Kiedy otrzymam zwrot środków?
Zwrot środków jest realizowany w ciągu 14 dni kalendarzowych. - W jakiej sytuacji zgłosić zwrot a w jakiej reklamację?
Reklamacja powinna zostać złożona w momencie, którym produkt posiada wadę lub uszkodzenie. W innych przypadkach korzystamy z formularza zwrotu.